Wiedza o mózgu, która pomaga sprzedawać skuteczniej.

Neuromarka to książka, która łączy przełomowe badania naukowe z praktyką prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych.

Dołącz do zadowolonych czytelników

Przystępność

wiedza o mózgu poparta badaniami naukowymi i opisana w przyjazny dla czytelnika sposób. Mnóstwo historii i anegdotek, którymi będziesz chciał dzielić się ze swoimi bliskimi​

Praktyka

zero niepotrzebnej teorii, maksimum wskazówek jak przełomowe odkrycia naukowe zastosować w praktyce budowania marki​

Realne przykłady

konkretne i praktyczne przykłady skutecznego działania polskich i międzynarodowych marek, poparte wynikami biznesowymi​

Uniwersalność

wiedza którą możesz wykorzystać do budowania nowej marki, rozwijania małej firmy lub prowadzenia szeroko zakrojonych inicjatyw w dużych korporacjach​

Ta książka jest dla Ciebie, jeśli jesteś
zmęczony niepewnością związaną
z działaniami marketingowymi i chcesz:

1
zrozumieć mierzalne, naukowe podstawy marketingu
i przełożyć je na praktykę prowadzenia biznesu,
2
zgłębić, jak wiedza o mózgu i psychologii człowieka pomaga
najlepszym firmom sprzedawać skuteczniej,
budować zyskowną markę którą pokochają klienci,
3
4

podejmować lepsze decyzje dotyczące rozwijania Twojej marki i firmy.

Poszukujesz lektury, która łączy teorię
z praktyką prowadzenia biznesu?

Neuromarka mówi o tym jak budować markę,
ale też jak ją skutecznie sprzedawać.

Dla kogo?

Dla przedsiębiorców, którzy
chcą podejmować lepsze
decyzje dotyczące rozwoju
swoich marek.

Dla menedżerów i specjalistów marketingu i sprzedaży, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o zagadnienia z dziedziny neuromarketingu.

Dla pracowników agencji, którzy chcą wzmocnić skuteczność swoich działań i lepiej zrozumieć z jakimi wyzwaniami mierzą się ich klienci zarządzając markami.

Dla tych którzy zaczynają
– dla start upów i małego
biznesu.

Zobacz fragment książki ​

Spis treści

W tym rozdziale przeczytasz o tym:
• jak nieświadome mechanizmy wpływają na
zachowania ludzi i konsumentów,
• jak zrozumienie podstawowych zasad działania
mózgu pomaga w kreowaniu marki,
• jak klienci podejmują decyzje,
• jak potężna jest siła kontekstu,
• jak budować wartość marki
• oraz dlaczego straty bolą nas bardziej, niż zyski cieszą.

W tym rozdziale przeczytasz o tym:
• jak zmysły wpływają na odbiór marki,
• jak widzi klient i dlaczego widzenie peryferyjne jest tak ważne w komunikacji marki,
• dlaczego warto tworzyć spójną i charakterystyczną identyfikację wizualną marki,
• jakie są uniwersalne zasady dobrego designu.

W tym rozdziale przeczytasz o tym:
• dlaczego kupujemy i dlaczego czas jest najważniejszą walutą sprzedaży,
• jak budować ofertę marki w punkcie sprzedaży (offline lub online),
• kiedy stajemy się właścicielem produktu,
• co wspólnego ze sprzedawaniem mają karaluchy,
• jak kształtować ceny i promocje, by ludzie chcieli kupować,
• dlaczego kupując prezent dla bliskiej osoby, wolisz zapłacić 160 zamiast 159 złotych.

Podsumowanie głównych narzędzi, które zostały omówione w kolejnych rozdziałach książki. Usystematyzowanie wiedzy na temat mechanizmów rządzących motywacjami klientów i ich wpływu na działania marketingowe

W tym rozdziale przeczytasz o tym:
• jak nieświadome mechanizmy wpływają na zachowania ludzi i konsumentów,
• jak zrozumienie podstawowych zasad działania mózgu pomaga w kreowaniu marki,
• jak klienci podejmują decyzje,
• jak potężna jest siła kontekstu,
• jak budować wartość marki
• oraz dlaczego straty bolą nas bardziej, niż zyski cieszą.

W tym rozdziale przeczytasz o tym:
• dlaczego klienci konfabulują i nie są świadomi swoich potrzeb,
• dlaczego warto tworzyć własną drogę i nie naśladować innych, tylko koncentrować się na tym, w czym jest się naprawdę dobrym,
• jak zrozumienie podstawowych mechanizmów ewolucyjnych człowieka pomaga budować markę w spójny i pobudzający emocjonalnie sposób,
• jakim językiem mówić, żeby zwracać uwagę klientów,
• jak budować ofertę marki, by angażować intuicyjny System 1 i racjonalny System 2,
• jak konsekwentnie budować skojarzenia wokół marki.

W tym rozdziale przeczytasz o tym:
• jak zmysły wpływają na odbiór marki,
• jak widzi klient i dlaczego widzenie peryferyjne jest tak ważne w komunikacji marki,
• dlaczego warto tworzyć spójną i charakterystyczną identyfikację wizualną marki,
• jakie są uniwersalne zasady dobrego designu.

W tym rozdziale przeczytasz o tym:
• jak historie budują wartość marki,
• jak opowieść angażuje klientów i pobudza ich do działania,
• jakie są komponenty dobrej historii,
• jak budować perswazyjne komunikaty,
• do jakich klientów mówić.

W tym rozdziale przeczytasz o tym:
• dlaczego kupujemy i dlaczego czas jest najważniejszą walutą sprzedaży,
• jak budować ofertę marki w punkcie sprzedaży (offline lub online),
• kiedy stajemy się właścicielem produktu,
• co wspólnego ze sprzedawaniem mają karaluchy,
• jak kształtować ceny i promocje, by ludzie chcieli kupować,
• dlaczego kupując prezent dla bliskiej osoby, wolisz zapłacić 160 zamiast 159 złotych.

W tym rozdziale przeczytasz o tym:
• dlaczego warto tworzyć swoje miejsce w sieci,
• Jak określić cel strony internetowej,
• jak projektować stronę internetową,
• dlaczego media społecznościowe są tak ważne w naszym życiu,
• jak komunikować się w mediach społecznościowych,
• jak prowadzić działania w internecie, by klienci nie tylko kupowali, ale też wracali po kolejne produkty.

Podsumowanie głównych narzędzi, które zostały omówione w kolejnych rozdziałach książki. Usystematyzowanie wiedzy na temat mechanizmów rządzących motywacjami klientów i ich wpływu na działania marketingowe

W tym rozdziale przeczytasz o tym:
• dlaczego klienci konfabulują i nie są świadomi swoich potrzeb,
• dlaczego warto tworzyć własną drogę i nie naśladować innych, tylko koncentrować się na tym, w czym jest się naprawdę dobrym,
• jak zrozumienie podstawowych mechanizmów ewolucyjnych człowieka pomaga budować markę w spójny i pobudzający emocjonalnie sposób,
• jakim językiem mówić, żeby zwracać uwagę klientów,
• jak budować ofertę marki, by angażować intuicyjny System 1 i racjonalny System 2,
• jak konsekwentnie budować skojarzenia wokół marki.

W tym rozdziale przeczytasz o tym:
• jak historie budują wartość marki,
• jak opowieść angażuje klientów i pobudza ich do działania,
• jakie są komponenty dobrej historii,
• jak budować perswazyjne komunikaty,
• do jakich klientów mówić.

W tym rozdziale przeczytasz o tym:
• dlaczego warto tworzyć swoje miejsce w sieci,
• Jak określić cel strony internetowej,
• jak projektować stronę internetową,
• dlaczego media społecznościowe są tak ważne w naszym życiu,
• jak komunikować się w mediach społecznościowych,
• jak prowadzić działania w internecie, by klienci nie tylko kupowali, ale też wracali po kolejne produkty.

> 0
stron
0
rozdziałów
> 0
przejrzystych
tabel i ilustracji
> 0
badań i praktycznych przykładów

O autorce

Agnieszka Siemińska to właścicielka firmy, wieloletnia dyrektor marketingu, menedżer zespołów i członek zarządu w dużej międzynarodowej korporacji. Praktyk biznesowy szukający synergii pomiędzy marketingiem i sprzedażą. Autorka sukcesów wielu marek na rynkach polskim i międzynarodowych. Przekonana, że marketing powinien przede wszystkim przybierać formę HTH – human to human.
„Wszystko zaczyna się od człowieka, od jego pragnień, obaw i osobistej historii. Wiedza o tym, w jaki sposób myślimy, czujemy i działamy, jest podstawą prowadzenia firmy oraz kreowania marki. Neuromarketing pomaga uporządkować tę wiedzę, oprzeć ją o naukę i metodykę, zrozumieć, jak marketing prowadzi do skutecznej sprzedaży”.

Opinie

FAQ

Często zadawane pytania

Dostępne sposoby wysyłki to usługi kurierskie, Poczta Polska oraz Paczkomaty InPost. Za książkę zapłacisz szybkim przelewem za pośrednictwem PayU, przez Blika oraz kartami płatniczymi.

Dostawa kurierem i do Paczkomatów InPost kosztuje 15 zł, a przesyłka Pocztą Polską 9,90 zł. 

Przesyłka powinna dotrzeć do ciebie w ciągu 1-3 dni roboczych. Gdyby nie dotarła w ciągu 7 dni roboczych, napisz do nas maila na adres: sklep@neuromarka.pl

Sprawdź folder spam w skrzynce mailowej. Gdyby mail nie dotarł napisz do nas: sklep@neuromarka.pl

Tak. Podczas składania zamówienia wpisz dane, na jakie ma zostać wystawiona faktura i zaznacz chęć otrzymania faktury VAT. Zostanie  do Ciebie wysłana w ciągu 7 dni po opłaceniu zamówienia.

Niestety nie. Przesyłki realizowane są tylko na terenie Polski. 

Książkę kupisz tylko na tej stronie.

Napisz do mnie na adres:  sklep@neuromarka.pl.

Kup teraz

Ekologiczne opakowanie
Bezpieczne płatności
Czas na zwrot 14 dni

Bezpłatny rozdział

Chcesz sprawdzić zanim kupisz?
Wpisz swoje dane kontaktowe, aby otrzymać
bezpłatny rozdział na swoją skrzynkę pocztową.
Twoje dane są u mnie bezpieczne.  Wypełniając formularz wyrażasz zgodę na ich
przetwarzanie do wysyłki newslettera w celach marketingowych. W każdej chwili
możesz wycofać zgodę. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności
Twoje dane są u mnie bezpieczne.  Wypełniając formularz wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie do wysyłki newslettera w celach marketingowych. W każdej chwili możesz wycofać zgodę. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności
© Neuromarka 2021 | Designed by: Blackdale.eu