Cześć,

Nazywam się Agnieszka Siemińska. Neuromarkę stworzyłam z pasji do marketingu i przekonania, że przełomowe odkrycia naukowe z dziedziny neuronauki i ekonomii behawioralnej można skutecznie stosować w praktyce budowania marki i rozwijania firmy.

Jestem praktykiem biznesowym, wieloletnią dyrektor marketingu, menedżerką zespołów i członkiem zarządu dużej międzynarodowej korporacji. Wierzę, że mierzalne, naukowe podstawy marketingu pomagają usuwać niepewność związaną z działaniami firmy i podejmować lepsze decyzje.

Piszę o neuromarketingu. Swoją wiedzą dzielę się na blogu neuromarka.pl, a także w książce Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej. Jeśli chcesz, żebym napisała artykuł o tematyce neuromarketingowej dla Ciebie, skontaktuj się ze mną.

Pomagam klientom budować ich marki. Doradzam, jak wzmacniać skuteczność realizowanych inicjatyw marketingowych, pomagam wprowadzać nowe marki na rynek i budować skuteczne działy marketingu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, napisz do mnie.